Sabtu, 15 November 2014

Result Final Exam Dah Keluar...

Assalamualaikum. Sihat ka? Aku doakan agar sihat sejahtera disamping orang tersayang serta dicintai. HAHAHAHA... *ayat macam nak tulis surat masa SPM dulu ja. Sesaja ja nak ingatkan balik zaman sekolah dulu. Memang aku katakan zaman aku sekolah dululah yang palig best sekali, Betoi tak bohong hampa aih. Sedar tak sedar keputusan peperiksaan akhir aku untuk sem 1 dah pon selamat sampai ke kotak email aku dengan rasminya. Keputusan agak menyedihkan, :(( tetapi aku kuatkan semangat untuk teruskan sehingga aku mendapat segulung sijil di hari kemudian kelak. Insyaallah... Doakan aku taw. yang pastinya aku kena usaha lehih untuk sem depan, tak boleh banyak main-main untk sem depan. Itu saja kot. Bye,,!! Take Care... :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan