Rabu, 10 Disember 2014

Aktiviti Dihujung Minggu

Assalamualaikum... Harap sihat2 semua... Saya sihat saja...!! Hehehe.... nak cerita sikit, hujung minggu lepas aku ada sertai beberapa aktiviti yang tersangat best bagi aku. Lagipon baik sertai aktiviti dari dok terperap ja dalam bilik. Kan kan kan... ada jugak faedah yang aku peroleh dan dapat pengalaman baru yang berguna untuk masa depan. Pada jumaat malam (5/12) aku sertai progran "Sporting Campus" ada la buat larian malam pusing2 satu kampus. Penat tapi best. Pagi sabtu (6/12) aku sertai program yang dianjurkan oleh im4u iaitu program "Volunteer Malaysia" memang sangat2 menarik. Banyak la aktiviti iaitu cat dinding, tanam pokok dll. Kalau diberi kesempatan lagi aku memang nak join aktiviti yang dianjurkan oleh semua pihak. Tapi aktiviti yang berfaedah bagi aku lah. Dapat jugak aku tingkatkan mutu diri serta jati diri. Saya Sayang Malaysia... Bye!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan