Rabu, 29 Oktober 2014

Santai di malam hari - Hot Spring Ulu Legong

As-Salam... Buat apa? Sihat dak? Aku doakan semua sihat-sihat la semua. Nak cerita ni, semalam aku keluar dengan member sekolah lama aku (Ex students 2013 MMSK) yang agak lama aku tak keluar bersama depa. Semalam diberi kesempatan oleh ALLAH boleh kami keluar bersama. Alhamdulillah.... Semalam keluar pi mandi manda dekat kolam air panas Ulu Legong. Ada apa kat sana?? Mai nak habaq sikit kat sana ada apa. Kat sana ada kolam air panas la. Boleh mandi-mandi, lepak-lepak, riadah dengan keluarga dan banyak lagi lah aktiviti boleh buat. Tiket ada dak?? Hahaha.... Mesti la ada tapi masih agak berpatutan lah. Berapa?? RM 6.00 saja. Berpatutan la kan. Masa aku sampai kat sana hujan jadi aku dengan member aku redah masuk ja. Walaupon tak ramai yang join tapi tetap best jugak. Semalam 4 orang saja yang ikot termasuk aku. Yang lain ada kerja kot tu yang tak boleh join kami. Kami pi pon sebab dah cuti tak tau nak buat apa kat rumah, jadi apa salahnya gunakan cuti yang ada ni untuk lepak bersama member-member. Kan kan..... hehe..... Setakat tu saja coretan untuk kali ni. Bye...!

*Ada masa kita keluar lagi noh
*Kawan yang tak pi nanti kita buat rancangan lain pi tempat lain pulak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan